Feedback

Doel Optimaal en op een prettige manier samenwerken.
Doelgroep
Medewerkers van de gemeente Zwolle.

Resultaat Waardering en begrip voor jezelf en de ander. Dat zorgt voor veiligheid en werkgeluk in onze organisatie.



Omschrijving Feedback geven en ontvangen is een goede manier om tot een organisatiecultuur te komen waar je optimaal kunt samenwerken en dan bedoelen we beter worden van elkaar en met elkaar. Feedback wordt nogal eens gezien als ‘een plezierige manier uiten van kritiek’, maar feedback gaat verder, dieper. Het is de bedoeling dat degene die feedback geeft én degene die feedback ontvangt er beter van wordt. Feedback heeft altijd als doel om de samenwerking te verbeteren. Feedback gebruik je van professional tot professional, met gelijkwaardigheid als basis.

In de training leer je het benoemen van ongewenst gedrag en het vragen aan de ander of aan jezelf om er wat aan te doen (gedrag aanpassen of bespreekbaar maken). Het geven is lastig, want je wil de ander niet boos of verdrietig maken, en feedback krijgen is ook niet makkelijk want je kunt het ervaren als falen of afwijzing.
Van feedback leer je hoe je gedrag overkomt en wat het effect van je gedrag op anderen is. En wees gerust: als je feedback krijgt gaat het altijd om wat de ander nodig heeft en jouw gedrag staat daarbij waarschijnlijk in de weg. Vaak ben je je daar niet eens van bewust. Daarover ga je in gesprek in verbinding met de ander, met oog voor wat jullie beiden nodig hebben.

De training duurt 1 dagdeel, van 9.00 tot 12.30 uur

Meld je aan: bij 5 aanmeldingen prikken we samen een trainingsdatum!
Aantal bijeenkomsten
1
DeelnamekostenEenheidStuksprijsTotaal Incl.


Opleidingsdata en inschrijven

Klik op inschrijven achter de training van uw keuze om het inschrijfformulier te openen.
Naam opleidingVrijStartEindLocatieInschrijven
      
FeedbackWordt gepland bij voldoende animoInschrijven