7. Klanten Contact Centrum (optionele module)

Doel
Doelgroep
Nieuwe medewerkers van de gemeente Zwolle.
Resultaat
Omschrijving Via deze poort komen de burgers in contact met de gemeente. Je kunt meekijken en krijgt uitleg over de calls die binnenkomen. Met welke vragen komen de burgers? En hoe helpt Zwolle ze verder?

Trainers teamleider en diverse medewerkers van het medewerkers KCC.

Meld je aan: bij 3 aanmeldingen prikken we een datum!

Er zijn geen kosten verbonden aan deze training.
Het inschrijvingsformulier is standaard, je kunt bij Facturering het adres gemeente Zwolle, Postbus 1000, 8000GA Zwolle invullen.
Aantal bijeenkomsten
1
DeelnamekostenEenheidStuksprijsTotaal Incl.


Opleidingsdata en inschrijven

Klik op inschrijven achter de training van uw keuze om het inschrijfformulier te openen.
Naam opleidingVrijStartEindLocatieInschrijven
7. Klanten Contact Centrum (optionele module)617-09-202017-09-2020Gemeente Zwolle, Stadskantoor Inschrijven
7. Klanten Contact Centrum (optionele module)606-10-202006-10-2020Gemeente Zwolle, Stadskantoor Inschrijven
7. Klanten Contact Centrum (optionele module)824-11-202024-11-2020Gemeente Zwolle, Stadskantoor Inschrijven
      
7. Klanten Contact Centrum (optionele module)Wordt gepland bij voldoende animoInschrijven